Дозвольте собі бути ЩАСЛИВИМИ!!!

10.10.2022 08:48
10 жовтня, відзначають Всесвітній день психічного здоров’я. Психічне здоров’я – це рівновага та сталість психіки людини, адекватне сприйняття реального світу, нормальна діяльність вищих психічних функцій.Психічне здоров’я стосується розуму, інтелекту та емоцій. Його основою вважають стан загального душевного комфорту, який адекватно регулює поведінку людини в процесі життєдіяльності. 
 
                                                                                  
  Коротенькі поради для збереження психічного здоров’я:
 
• Заповніть свій розум думками про спокій, мужність, здоров’я, надію, адже наше життя – це те, що ми думаємо про нього;
 
• Ведіть рахунок своїм вдачам, а не своїм неприємностям;
 
• Не наслідуйте інших. Знайдіть себе і собою залишайтеся.
 
• Коли доля дарує вам лимон, спробуйте зробити з нього лимонад.  
                                                                                                                                  • Дозвольте собі бути ЩАСЛИВИМИ!!!
Бережіть себе та своїх рідних. Усім міцного та стійкого психічного здоров'я. І у цей непростий час залишайтеся оптимістами. Все буде добре!!!